nedeľa 13. júla 2014

What contains my handbag ???

Čo obsahuje moja kabelka ?
Krásnu letnú nedeľu prajem :-) Keďže ešte len začínam s mojím blogom, budem sa snažiť, aby som pridala minimálne tri príspevky do týždňa, ale už teraz viem, že to nebude tak vždy. Veď to poznáte. Prázdniny, dlhé večere a noci, dovolenky...Ešte k tomu, mám mladšiu, dvojročnú sestru. Pri písaní tohto príspevku som jej musela pustiť rozprávku a dať jej polievočku :-) No ale o tomto zasa na budúce. 

Tento post, som sem určite plánovala dať, či už teraz alebo neskôr. Mám v hlave veľa nápadov a niečím som začať musela. Prosím, ešte jedno malé vysvetlenie. Niektorí ľudia si myslia, že ak bloggerka hodí na svoju stránku pár príspevkov, ktoré obsahujú jej šatník alebo čo nové si kúpila v obchode, znamená chválenie sa. Veľmi by ma mrzelo, keby si to myslíte aj vy. Blog je predsa o tom, že si poradíme, pomôžeme...týmito príspevkami sa určite nijako nechválim, snažím sa vám nejako poradiť a s radosťou prijmem rady aj od vás! 


V mojej kabelke nesmú chýbať tieto veci. Aké veci máte v kabelkách vy? Naopak, čo tam nemáte? Alebo, čo je pre vás nepotrebné tam nosiť? Rada si prečítam vaše názory :-) 
Príjemné čítanie :-) 
   Vaša Sima ...
kozmetická taštička z BIPY 
 vlásenky, krém na ruky s višňovou príchuťou, krém na tvár od GARNIER a rúž na pery značky ASTOR odtieň 003
- telový sprej od Victoria's Secret - Coconut passion
a samozrejme peňaženka, diár od Evita press a kľúče (viac príveskov ako kľúčov :-) )
kefa na vlasy, puzdro na dioptrické okuliare, slnečné okuliare a antiperspirant od Nivea 

 kabelku, ktorú neskutočne rada nosím je z Primarku z jesennej kolekcie 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára