streda 27. augusta 2014

Skin is important !

Ako sa starám o moju pleť ? 

Takto začínam od rána.
Ráno, ako vstanem, si moju pleť vyčistím čistiacou vodou od L'ORÉAL Paris. Toto isté opakujem aj večer pred spaním, a ak som namaľovaná, oči si odmaľujem vodou na odstránenie make-upu od DIADERMINE.  Lepšiu čistiacu vodu som ešte nemala, keďže po tejto ma vôbec neštípu oči a krásne odstráni všetky zvyšky špirály a očných tieňov. 

Teraz cez prázdniny sa snažím dávať si aspoň raz týždenne túto sériu čistiacich a regeneračných prostriedkov na pleť, ktorá je od značky HERBALIFE (prírodná kozmetika). A keď to nestíham, tak si ich dám aspoň raz do mesiaca :) 

Začínam touto čistiacou vodou, aby som si odstránila zvyšky nečistôt.


Potom si dám túto masku, ktorú nanesiem štetcom a nechám ju pôsobiť 20 minút.



Keď si zmyjem masku teplou vodou, nakoniec si pleť ešte zjemním finálnym krémom s MultiVitaminom.


 A viď výsledok :D Haha, that was joke :) 



Dúfam, že sa vám dnešný príspevok páčil. A možno som vám aj poradila niečo nové, čo treba vyskúšať :)
Mám toho pre vás veľa prichystaného a dúfajte so mnou, že mi toto nadšenie vydrží :) 
See u soon guys ...
...vaša Sima :) 


1 komentár: